Som en elefant!

Hej folket!

Då ska vi se. Jag gick upp å drog till gymmet. Där gick det inte alls nå bra, igen! Vad less jag blir. Jag kände mig stor som en elefant när jag sprang på löpbandet.. Riktigt jobbigt. Jag undrar varför man har dessa upp - och nerdagar!? Drygt som satan iaf. Men jag höll ut å sedan tränade jag ben och mage. Hann in en sväng på affären å köpte mjölk och tandkräm innan jag gick hem. Väl hemma tog jag mig en välbehövande dusch å sedan käkade jag frukost framför det senaste avsnittet av Vampire Diaries..


Den var så väldigt skrynklig så då åkte strykjärnet fram :)

Som ni ser så strök jag min tröja å sedan sminkade jag mig. Nu sitter jag här å ska börja plugga. Tänkte göra några gamla duggor. Vi har nämligen dugga 2 på måndag. Jag känner mig väldigt osäker på hur mycket jag kan.. Så ja, vi får helt enkelt se.


Jag idag då..

Det är väl bäst att jag börjar med det nu då.. Blä, känns inge kul. Men det är iaf bra för både uppgifter och svar från gamla duggor finns utlagt på hemsidan. Jag älskar när facit finns, jag lär mig nog bäst på det sättet ja, när man får se hur man ska göra lixom. Då lär man sig det :)

Vi hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0