Snöoväder!

Men vart tog våren vägen nu då!?
Som vanligt hoppas man för tidigt på att vintern ska vara över :( Det var typ snöstrom idag, kallt vare å, uscha!

Ni som inte har kollat på avsnittet som jag länkade till i förra inlägget bör genast göra det nu! Det får en att tänka till! Å kolla på hela!!


Snöigt och blåsigt!!!

Igår var jag iaf på fotbollsträning, det var hårt som vanligt. Jag var helt slut när jag kom hem. Det blev två äggmackor framför det där avsnittet innan jag la mig.
Idag var jag på arbetsintervju och det kändes riktigt bra :) Jag hoppas att de hör av sig så fort som möjligt! Hihi!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Härligt att intervjun gick bra stumpan :)

Har försökt att kolla på programmet hur länge som helst idag. Vill verkligen se det! Tyvärr har jag laddat ner för mycket, så mitt internet är segt igen :(

2011-02-10 @ 19:18:29
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0