Serier!

Jag lyckades springa lika mycket idag som sist dock var det mycket jobbigare, men det var väntat. Jag har ju ätit dåligt och drucke dåligt i helgen så det är med all rätt som det känns som om att jag måste ta i mer.. Nöjd är jag eftersom att jag vilket fall lyckades pressa mig själv tillräckligt :)


Idag blev det detta till middag, mumma :)

Efter träningen orkade jag inte plugga nå mer. Så jag satte mig i soffan och började kika på en serie som heter Nip Tuck. Tänkte eftersom att jag inte redan följer tillräckligt många serier :P Hahah.. Sjukt att jag ska börja kolla på en till nu. Nä, men det är faktiskt som så att jag har laddat ner för mycket denna månad så jag kan inte ladda ner nå mer, måste vänta tills första mars innan jag kan fortsätta med 24 å alla andra serier som jag följer. Drygt, men tur att man har en backup-plan då :P Hehe..


Det blev lite gotta framför Nip Tuck också, det är ju ändå en speciell dag idag..

Måste göra en lista över alla serier som jag har sett tror ja. Så att jag håller koll på dem, det vore väl skoj, heh det tycker jag iaf :) Får se om jag kanske knåpar ihop en sådan i möran.
Men nu ska jag sova, så natti natti!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0