Seriedrottning, that's me ;)

Jag sa ju att jag skulle göra en liten lista över alla serier som jag följer/följt så tänkte att det var bäst att göra det då :) Det är ingen som helst prioritets ordning på dem..

Dessa har jag sett alla avsnitt av:

  • One tree hill, går fortfarande är inne på säsong 8
  • Prison Break, 4 säsonger + en film
  • Heroes, 4 säsonger
  • Greys Anatomy, går fortfarande är inne på säsong 7
  • Desperate Housewives, går fortfarande är inne på säsong 7
  • Gossip Girl, får fortfarande är inne på säsong 4
  • True Blood, väntar på säsong 4
  • Californication, går fortfarande är inne på säsong 4
  • Entourage, väntar på säsong 8
  • Glee, går fortfarande är inne på säsong 2
  • Solsidan, går fortfarande är inne på säsong 2
  • Sex and the city, 6 säsonger + två filmer
  • The vampire diaries, går fortfarande är inne på säsong 2

 

Dessa har jag inte sett alla avsnitt av:
  • OC, har sett 3 säsonger
  • 24, har bara hunnit till säsong 6
  • Weeds, såg några säsonger men fastnade ändå inte riktigt
  • Friends, till och från, vill se ALLA, måste se till att göra det någon gång
  • Nip Tuck, har precis börjat följa å den verkar helt OK
  • Cougar Town, har nästan sett alla, kan ha missat nått

Tror att det var alla, hehe. Man kan ju tro att jag inte har något liv :S :P Fast jag tycker ändå att det känns lite magert, har jag kanske missat nån :S
Jag vet inte riktigt vilken jag tycker bäst om. Det är väldigt svårt att välja, särskilt då det kan vara olika typer av serier. Å när jag väl är inne i en serie tycker jag att den är bäst, vill hela tiden se nästa avsnitt. Dock äre ju endel av dem som lixom har förlorat sin sanna anda då det har gjorts för många säsonger.

Men om jag ska göra en topp fem lista, utan ordning på dem, så blire dessa:
Desperate Housewives, Greys Anatomy, The vampire diaries, Prison Break, 24, Sex and the city
Oj, det blev visst sex stycken :P One tree hill ligger också varmt om hjärtat, så en stark sjunde plats på den.

Vad tycker ni om för serier? Har ni någon att rekommendera till mig ;)?
Sov gott! Puss!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

LOST Mimmi !!!! Ge den en chans! You wont regret it ;)

2011-02-16 @ 20:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0