Senapsgul, me like :)

Trevligt med så många besökare idag :) Hehe, det beror såklart på att jag lade upp länken om förlovningarna på facebook.. Men som jag sa tidigare så tycker jag verkligen att det var värt ett inlägg och att så många som möjligt kunde läsa om det!


So serious..

Idag har jag iaf slappat typ hela dagen, förutom några timmar som jag tillbringade på skolan. Vi hade räkneövning och det är värt att gå på dem. När den var färdig åkte jag raka vägen hem igen å la mig i soffan. Alltså jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag är bara så trött hela tiden. Jag vänder på dygnet och orkar inte plugga.. Jag har ingen ork. Jag vet inte vad det är, har kommit in i någon sorts svacka tror jag. Å jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur den. Tänkte ta det väldigt lungt i helgen å försöka plugga ikapp så gott som möjligt..


Senapsgul som man kanske säger :S

Jag älskar färgen på den här tröjan, å nu när jag är brunett så passar den tio gånger bättre också :) Jag vet att jag inte borde ha gjort det, men jag köpte den igår. Alltså jag kunde bara inte låta bli.. Den är lite kortare också, jag gillar den stilen starkt! Jag hittade den på JC faktiskt, tror inte att jag har köpt nå kläder där på minst fem år, men den lixom lyste upp när jag gick förbi där igår :P

Näe, men varför inte fortsätta med mitt deprimerande liv och lägga mig å kolla på ett till avsnitt av Glee.. Hörs imöran. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Tack Mimmi! (:

2011-02-03 @ 21:32:04
URL: http://annafranck.blogg.se/
Postat av: Hanna S-B

Nice :)

2011-02-04 @ 11:28:20
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0