Semifinal :S

Nu sitter jag här i soffani underställ å gruvar mig inför att spela fotboll.. Det har nämligen varit cup i helgen och vi har gått vidare till semifinal, det är en massa som ha skadat sig så nu är det meningen att jag ska få spela.. Det känns inte speciellt bra för jag känner mig inte redo än. Jag är nervös och har en liten panikkänsla i kroppen. Klart att jag ställer upp för laget, men frågan är om det blir bättre med mig med eller inte.. Nä, fy vad nervös jag är nu. Jag tycker ju att det är skoj med fotboll så får väl försöka komma ihåg det och komma på bättre tankar..


Nervös!

Ni kan väl hålla en liten tumme för mig och hoppas att jag inte gör bort mig helt. Jag hör av mig senare å berättar hur det gick.

Puss så länge!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Åh, lycka till lillen! Det kommer gå jättebra tror jag :)

2011-02-06 @ 11:05:05
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0