På tåget..

Halloj folket!! Jag sitter på tåget nu och har bara en timma kvar innan jag anländer till Hudiksvall :) Jag längtar så mycket! Det kommer bli en så rolig helg, hihi :) Resan har gått bra än så länge utan nå förseningar så vi får hoppas att det fortsätter så.. Jag tycker faktiskt att det har gått rätt så fort också, jag är så jädrans trött så jag halvsover iofs :P Känns som om att jag kanske ska fortsätta med det i en timme till då för det är så skönt art blunda lite.. Ikväll kommer jag ha fullt upp å Jessica ska tack och lov färga håret på mig, jag har snart världens längsa utväxt :P Hehe.. Vi hörs förmodligen imorron så trevlig fredagskväll på er!! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0