Nöjd :)

Jag känner mig riktigt nöjd med dagens träning, äntligen :) Så konstigt att jag kan prestera så olika från gång till gång. Jag undrar vad det innebär :S Idag vare inga som helst problem att springa 5 km iaf, å ibland äre asjobbigt att bara komma upp i 1 km. Det tog 33 minuter att springa 5km, jag vill få ner det till 30 minuter å sedan ska jag börja öka sträckan. Mitt sista mål är att kunna springa 1 mil på max en timme. Det borde jag lyckas med. Den största dilemmat är att jag tycker att det är så jädra tråkigt att springa där på löpbandet. Jag lyssnar ju på musik samtidigt, men ändå..

Nu ska jag packa väskan inför helgen, diska, noppa ögonbrynen och kanske hinna läsa lite fysik innan Big Brother börjar..

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0