Money money money..

Jaså, äre alla hjärtans dag idag..? Så trevligt då. Då hoppas jag att alla singlar där ute, inklusive jag själv, får en mysig och trevlig sådan :) Deppa inte ihop helt nu, det är faktiskt bara en dag..


Snyggaste brudarna på krogen i lördags!!

Nu ska jag plugga å plugga å plugga! Har inte gjort det ett skit ihelgen så nu gäller det att lägga på ett kol alltså.. Fy, som ni vet var jag lat hela dagen igår så det är lite svårt att komma igång idag. På eftermiddagen mot kvällningen tänkte jag ta mig till gymmet å springa på löpbandet igen, hoppas att det går lika bra denna gång :)


Riktigt skoj att träffa Carl, det var så längesedan..!

Imorgon ska jag på introduktionsdagen på My Academy, det ska bli spännande och lite nervöst. Det borde ju gå bra. Jag längtar tills jag har kommit in i det hela och börjar tjäna pengar. Jag är i stort behov av pengar nu som ni kanske märker (pratar om det hela tiden känns det som) :P Speciellt eftersom att jag ska dra ut tanden på torsdag :S Ååå, det närmar sig med stormsteg nu, men jag försöker fortfarande att inte tänka på det..


Mattan och Steea myser på dansgolvet :)

Nä, nu måste jag ta mig i kragen å plugga. Vi hörs senare idag.
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0