Lördag..

Nu har man varit å tränat igen då, det gick riktigt bra på löpbandet idag, det känns ju bra :)


En stackars lastbil som fastnat så att han blockerar hela vägen i båda riktningar! Så blire med detta skitoväder, den där bilden är tagen igår..

Mycket som var kaos igår här i Stockholm, typ alla bussar var inställda, pendeltåg försenade eller inställda och även förseningar på tunnelbanorna..


Jag blev lite trött å somnade i Glenns soffa :P (ser ut som om att jag suger på tummen :S )

Jag, Markus och Glenn spelade lite spel, kollade på; På spåret och kikade på film igår. Det var trevligt, fredagsmys med andra ord :P



Idag var mycket finare väder, det tackar vi för :)


Nu ska jag åka å möta Carl på medis å käka med honom. Sedan blire partaj hemma hos folket i Kärrtorp :) Ha en rolig lördagskväll alla :)

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0