Lätt laboration, jo visst ja :(

Tjohej!

Laborationen jag hade idag skulle vara mellan 13.00 och 17.00, ja visst ja! Vi var kvar ända till klockan 19.00! Jag var helt slut i skallen. Då hade vi suttit konstant i 6 timmar med att försöka hinna göra och förstå allting! Det var inte det lättaste att använda helt nya apparater och förstå vad som var vad. Dessutom bestod denna "lätta" labb av 26 datorskrivna instruktioner och frågeställningar!! Helt sjukt! Inte konstigt att det tog sådan tid. Jag var svinhungrig och irriterad den sista timmen. Men vi lyckades till slut iaf, skönt att ha den gjord! Dock gruvar jag mig som fan inför labb 2 som tydligen ska vara betydligt svårare än denna :S


Måste börja göra nå roligt med håret, har det alltid i en toffs ju :S

Så när jag äntligen kom hem måsta jag laga mat fort innan magen dog. Så då blev det såklart makaroner och korv som tar 10 minuter att göra :) AZ kom hem när jag skulle käka så vi kikade tillsammans på Greys Anatomy. Jag skulle egentligen träna ikväll på gymmet, men det fanns ju ingen tid till det..

Klockan 22.00 gick vi ner till källarvåningen och kikade på dagens Big Brother avsnitt. Det var roligt :) Vi skulle egentligen gå upp igen efter det men fastnade på en annan serie. De visade tre-fyra olika plastikoperationer å vi kunde inte slita oss. Men bara därför så kommer jag drömma mardrömmar inatt, fy satan vad vidrigt det är, blää! Jag skulle aldrig palla!!

Nu ser jag snart i kors, jag är väldigt trött i huvudet. Så ska diska, gå på toa, tvätta av sminket, borsta tänderna, använda tandtråden och stupa rakt ner i sängen och somna efter max tio minuter :)
Vi hörs imorron!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0