Läsa och räkna..

Haj haj!

Idag har jag bara varit hemma. Men jag har iaf varit duktig, jag har läst en massa i boken och dessutom räknat uppgifter. Jag är inte färdig än heller utan tänker fortsätta plugga hela kvällen ut. Efter typ en timmas pluggande tar jag rast å då kikar jag på nån serie. Det går bra att plugga då, om man lixom får belöna sig sjäv där emellan. Alldeles nyss kikade jag på det senaste avsnittet av Gossip Girl, så nu äre dags att plugga igen. Först ska jag räkna sista uppgiften på kapitel tre och sedan är bara att läsa vidare på kapitel fyra..



Ett väldigt tråkigt inlägg, I know. Ska försöka komma på nått att berätta för er senare ikväll som kanske är lite roligare att läsa om :)
Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0