Kärleksmums :)

Nu mår jag mycket bättre. Jag har kunnat ta en ipren och käkat soppa :) Blodsmaken finns fortfarande kvar när jag inte äter något, men den besvärar mig inte allt för mycket..

Nu har jag kikat klart på första säsongen av Nip Tuck, å den är ju bra måste jag säga :) Ganska våldsam, sensuell och vidrig. Serien handlar ju om två män som är plastikkirurger och man får se rätt äckliga scener ibland..


Mitt stackars tandkött..

De ringde idag igen från My Academy, så nu har jag ett till uppdrag att åka på, hihi :) Första tillfället är redan nu på tisdag. Det är också en kille å han går i åttan. Han vill framför allt ha hjälp med matten, tydligen så har han prov redan på onsdagen dagen efter, så jag får se vad jag kan hinna lära honom på två timmar :S Det känns bra iaf, för då kommer jag ha två uppdrag i veckan precis som jag ville. Han på My Academy frågade om jag ville ha fler, men nu för det räcka för ett tag iaf.


Blev sugen på kärleksmums :)

Eftersom att jag redan har laddat ner för mycket denna månad går allt jättesegt. Det tar tiotusen år att lägga upp dess bilder och en evighet att ladda ner de nya avsnitten från serierna som jag följer. Så nu har jag hamnat lite efter, det är jobbigt. Speciellt eftersom att Nip Tuck precis också har tagit slut. Jag måste fråga Niklas efter säsong 2, jag tror att han ska ha den :)


Göttans :)

Jag lägger väl mig i soffan igen å kikar på nån film då kanske. Jag har ju en del på hårddisken från både AZ och Hanna, även endel som jag själv har laddat ner. Så jag borde väl kunna hitta nå bra, å tillsammans med filmen, vilken det nu än blir, så tar jag mig en eller kanske två bitar kärleksmums tillsammans med mjölk :)

God kväll på er allesammans!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0