Kändisar för en dag :P

Idag vad jag som sagt var barnvakt åt Elwin en sväng, det gick väldigt bra :) Han var så snäll så, satt i vagnen medans jag gick runt inne på Gallerian. Innan dess så käkade vi och AnnaMia på Jensens Böfhus, AnnaMia bjöd på maten som tack för att jag var barnvakt. Det var mycket snällt av henne :) Gott var det också, å de har billiga luncherbjudanden så det är att rekommendera!


Sötnosar som jag har fått umgås med idag :)

Precis när AnnaMia var klar med sin arbetsintervju hade det kommit fram några från Expressen till mig å undrat om jag ville svara på några frågor. Å men visst kunde jag väl det, å de hann även fråga AnnaMia också. De hade lite frågor angående vad man tycker om alla medlemskort som finns till diverse butiker, om man anväder deras erbjudanden m.m.. Det sista de gjorde var att knäppa en bild, så nästa vecka nån gång kommer vi vara med i Expressen :P HAHA! Å jag som såg ut som jag vet inte vad idag knappt nå smink å alldeles sömning. Men men, Elwin var ju med på bilden så man kanske bara kommer titta på honom :P


Tror att han gillar mig, lite iaf :P

När jag kom hem följde jag med AZ å tränade (fotbollsträningen blev inställd i och med att det skulle vara -15 grader i tältet som vi tränar i, till och med tränaren tyckte att det var omänskligt att spela fotboll då), vi gick på ett pass som heter Step. Jag har aldrig gått på det förut så det var ju spännnade. Det var rätt så roligt fast en hel del svåra steg att komma ihåg så man fick ju inte koll på allt direkt.. Därefter vare bara hem å laga mat, det blev stuvade makaroner och korv, mumma :)

Sedan höll jag på att buda en massa på Tradera och till slut fick jag min biljett för 260:- Det tycker jag att det är värt. Å skoj vare också, jag vill buda på fler grejer, haha :P Å att vinna kändes ju skönt :) När jag skulle betala biljetten gick allt dock åt skogen. Jag tröck fel kod tre gången så nu har jag spärrat mitt kontokort å Jessica blev tvungen att betala :S Asså jag får sånna där dagar ibland då jag helt plötsligt bara glömmer bort koder, har haft så typ en gång per år tre gånger nu.. Börjar jag lite smått bli senil då eller :S? Läskigt som satan känns det. Men men, nu får jag ta å beställa ett nytt kontokort då. Trasselmaja, det är jag det!

Kikade nyss klart på Big Brother å nu börjar intrigerna lite smått starta, me like :P Näe, det är dags för mig att sova nu för jag ska upp 06.15 imorron. Jag har labb mellan 08.00 och 17.00, känns väldigt drygt och i och med hur den förra labben gick känns det som om att det kommer kunna dras ut ännu mer på tiden. Men vi får se, jag ska göra mitt bästa, vad jag nu än ska göra..

Sov gott alla! PussPuss!!

Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Haha.. Hittade du ingen bättre bild på mig?;) självklart skulle jag bjuda på mat när du är så snäll och kom in till stan på din lediga dag..:) klart att elwin gillar dig, vem gillar inte dig??:))



Skönt att du vann biljetten..:) men vilken otur men koden, men det är sånt som händer..

Vi får hålla utkik i Expressen och du måste berätta om du ser oss..:)



Tack igen <3 pussss

2011-02-24 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0