Första uppdraget avklarat :)

Det gick bra :) Hihi! Så spännande att få agera lärare! Killen jag var till idag är 14 år å går alltså i åttan. Han var mycket trevlig och sammarbetsvillig. När jag kom dit vare bara han hemma, men jag hann träffa hans pappa också innan de två timmarna var slut. Jag känner mig nöjd med dagens pass, visst var jag lite nervös men känner ändå att det gick väldigt bra. Å det kommer nog gå ännu bättre nästa gång nu när jag har lärt känna grabben. Vi gick igenom bråk och procent. Han har prov imorgon så vi får se hur det går då :P Han kunde redan det mesta, men nått litet tips här och där fick jag in iaf och det gillade han :)

Nu ska jag käka och titta på Californication. Jag skriver förmodligen igen innan jag lägger mig.
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0