Förlovningar :)

Båda mina kära systrar har gått och förlovat sig inom loppet av en vecka med sina älsklingar! Detta krävs det ett inlägg om tycker jag :) Jag är otroligt glad för deras skull och deras män är ena riktiga bra grabbar! Det känns när det lixom är rätt, å så känner jag för både Jessica och Rikard och för Antonia och Mattias! Jag önskar er ett stort grattis och lycka till!!
Jag antar att det är dags för mig att börja planera två bröllop snart då :P Hehe, oj oj oj, jaa det ska blir riktigt skoj :)


Mina vackra, snälla och underbara systrar <3 <3 <3 Det är ändå vi tre för alltid ;)

Jag älskar mina systrar otroligt mycket och önskar dem såklart allt gott här i livet! Därför kommer jag stötta dem och hjälpa dem till max nu när jag vet att de har valt rätt makar!
<3

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Men shit vad kul för dem :) Grattis till dem alla fyra! :D

2011-02-03 @ 12:57:01
URL: http://hannasundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0