Fisksufflé!

Crosstrainingen gick väl sådär. Man gör ju det man ska lixom. Idag ansträngde jag mig inte en gnutta mer än vad jag behövde, jag blir alltid såhär lat när jag har degat i någon dag. Det är bäst att alltid hålla igång känns det som, man kommer så lätt in i en sundare livsstil då :)

Till middag gjorde jag fisksufflé, det var väldigt längesedan som jag gjorde det åsså hade jag allt hemma så jag tyckte att det var dags. Det blev en väldigt lyckad omgång, luftig och smakrik :) Denna portion räcker till fyra måltider tillsammans med potatis, citron, morötter och skirat smör. Mumma!!


Fisksufflé, me like!

Nu väntar Solsidan, jag hoppas att de tänker bjuda på ett bra avsnitt idag. Det är typ 20 minuter kvar innan det börjar så jag tänkte ta å läsa lite fysik nu.

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0