Extrajobb!?

Nu kommer jag med goda nyheter igen, jiihoo :) För nån timma sedan så ringde de från My Academy och berättade att jag lät väldigt intressant och att jag väldigt gärna fick komma på en intervju. Så på torsdag förmiddag ska jag träffa dem, förhoppningsvis kommer det gå bra å då har jag skaffat mig ett jobb :) Alltså riktigt skönt, jag vill verkligen ha de där extrapengarna! Jobbet jag har sökt är som handledare typ. Man åker hem till en person två gånger i veckan och hjälper personen i två timmar med skoluppgifter. Jag har anmält mig på matematik och NO för elever från högstadiet och gymnasiet. Det skulle vara så roligt att få testa på att lära ut, så det känns väldigt spännande och lärorikt!

Mellan 17.30-18.30 var jag och AZ på SATS och tränade Box. Det är mycket jobbigt och roligt. Man får ju boxas lixom :P Å nu kom Isabelle så jag ska vara social med henne :)

Vi hörs imorron!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0