Experimentförmiddag..

Idag gick jag upp vid åttatiden och åkte iväg till skolan för att demonstrera mitt och Emmys experiment inför de andra i gruppen. Det gick bra, inga problem alls faktiskt. Vi fick även se alla andras experiment och sedan var vi godkända på det delmomentet. Så det tackar vi för, inge vidare krångligt å inte heller allt för tidskrävande.

När detta var över åt jag lunch å begav mig sedan hemåt. Nu är jag hemma och känner mig väldigt trött. Ikväll är det fotbollsträning och jag gruvar mig lite granna, eftersom att jag känner mig så seg. I lördags skulle vi haft träning, men på grund av det dåliga vädret så blev den inställd. Å i måndags vare alla hjärtans dag så den träningen flyttades tills på torsdag istället. Så alltså har jag fotbollsträning; onsdag och torsdag denna vecka. På lördan har vi en träningsmatch också..


Såhär ser jag ut just nu, alltså trött som ni kan se..

Eftersom att jag är så lat så blire väl till att kika på några avsnitt av Nip Tuck innan det blir dags för träning. Men kika på mitt tidigare inlägg och kommentera gärna och ge mig några bra tips :)

Vi hörs efter träningen! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0