Ett mål gjorde jag iaf :)

Jahaja, då var man hemkommen från cupen då. Det gick väl kanske bättre än vad jag trodde fast ändå gick det inte bra :S Första matchen vi spelade kände jag mig lite lost, de andra märkte det också. Men det är faktiskt väldigt svårt att komma in i ett lag sådär, spela inne med sarger som man kunde använda sig av och så. Vi förlorade den matchen med 0-1.. Det var tråkigt, fast de var faktiskt bättre än oss. Vi var lite yra å fjongade iväg bollen lite för mycket.

Inför andra matchen var jag väl lite varmare i fötterna så att säga. Så den gick betydligt bättre, fortfarande inte bra, men mycket bättre iaf! Jag fick spela forward då (back i första), å jag gjorde ett mål :) Hihi, det var ju väldigt trevligt! Jag fick en superbra passning, så det var väl kanske inte så svårt egentligen, jag var på rätt plats helt enkelt.. Det stod 1-1 när matchen tog slut så det blev förlägning. Tråkigt nog så lyckades de få en straff (på en jävla skitgrej) så vi förlorade den matchen också. Vi kom alltså fyra. Det var väldigt tråkigt att förlora på det där sättet, vi var faktiskt det bättre laget där.. Men men..!


Lånade klubbkläder :)

Nu är jag helt slut och har skitont i vaderna efter dagens fotboll och gårdagens gymmande. Så det blir soffläge resten av kvällen för min del. Ha en trevlig söndags kväll alla!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0