Drygt!

Sitter på skolan nu å är lite less. Har hållt på med laboration 2 hela dagen men det ser ut som om att jag bara har suttit här i en timma. Allt tar en sån lång tid. För det första bara att skriva in alla mätvärden, å sedan ska man komma på hur man ska använda sig av dem och då måste man först härleda formeln man vill använda och därefter ska felgränser beräknas ut som i sin tur har formler som måste härledas osv.. Känns som om att man hamnar i en ond cirkel. Å det är väldigt ofta som jag fastnar, som nu till exempel. Det är drygt! Vill att klockan ska bli närmare 17.00 nu så att jag får börja bege mig till centralstationen..

Jaja, nu har jag "pratat" av mig lite så nu kanske jag kan fortsätta.. Vi hörs senare!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0