Dressed for success :)

Jag är numera otroligt impad av mig själv ;) Hahahaha, jag klarade den tredje tentan också! Jippi! Sjukt! På tre dagar hade jag tre tentor varav jag satte alla, en vecka efter dessa hade jag dessutom en helvetesmunta som jag också satte!!! Nu är jag riktigt nöjd med mig själv, så härligt :)
Det var alltså numeriska metoder som jag fick tillbaka nu och jag fick ett C! Me like a lot :) :)
Hur detta ska firas har jag inte bestämt än, men nått lära jag ju hitta på, hihih!!!
Sååå skööönt!!

Kommentarer
Postat av: Hanna S-B

Härligt stumpan! Grattis! Du är ju så duktig! :)

2011-02-04 @ 15:00:10
URL: http://hannasundin.blogg.se/
Postat av: Svamp lovi

DU ÄR JU SÅ JÄKLA BRA. DUKTIG DUKTIG DUKTIG!

2011-02-04 @ 17:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0