Dance in the neonlights :)

Melodifestivalen var ändå bättre än vad jag trodde måste jag säga. Åtminstonde bättre än de två tidigare deltävlingarna. Iaf om vi bortser från typ fyra låtar där de sjöng falskt. Eric Saade var duktig och han var väl en självklar vinnare idag. Å både jag och AZ gillade The Playtunes och de gick ju också vidare :) Vi gillar nog sånna där "gubb"band vi :P Hehe..


Eric Saade kan nog vara Sveriges sötaste grabb, shit alltså!

Å Lena PH gjorde riktigt bra ifrån sig tillsammans med Dead by April. Det är ju sånna där låtar man vill ha å skicka till Tyskland. En schlagerdänga på melodin men med lite hårdare musik, så coolt att blanda schlager och rock, me like a lot!

Efter melodifestivalen kikade vi på det senaste avsnittet av Gossip Girl, å alltså gud vad det har börjat spåra ur. Samma sak händer ju typ hela tiden fast med olika människor, historien upprepar sig med andra ord. De får ta å lägga ner nu tycker ja..

Nu blire sängen för mig. Antingen löser jag lite korsord innan eller så blire till att dra igång en film på datorn. Jag får se. Men natti natti folket!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0