Dagen efter..

Jag är så dålig!! Lat! Onyttig! Äcklig! Blää, hatar söndagar, speciellt dagen efter..
Igår vare iaf en riktigt rolig kväll, lyckad rakt igenom så det är ju positivt iaf :) Först blev det som sagt var middag med Carl, den spenderades på en restauran på Medis och sedan åkte vi till Kärrtorp. Där var Mattan och Stea redo för fest, vi kikade på melodifestivalen å sedan kom det ett gäng grabbar som Mattan känner. Vi lekte med andra ord innan det var dags att bege sig mor krogen.
Vi åkte till ett ställe som heter Lemon bar, påvägen dit mötte vi även upp Isabelle och Rebecka, skoj att de också kunde joina oss :) Där inne var det iaf asmycket folk, lite för mycket. Men vi lyckades knuffa åt oss dansplats vilket fall och shakade hela natten lång. Om jag inte minns helt fel så somnade jag väl vid 05-tiden. Lite för sent kan man väl kanske säga, men what to do lixom :P
Idag har jag alltså bara degat hela långa dagen, käkat thaimat, plopp, chipps å druckigt cola zero. Fy satan, jag är inte fräsch, skulle verkligen behöva duscha, men det får bli morgondagens projekt. Jag orkar inte lägga in nå bilder, jag tog inte så många igår heller men några iaf. De kommer imorron istället.
Sov gott folket! Pöss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0