Crosstraining!

Å så vare söndag igen.. Jag vaknade vid halv tio och satte mig ner å räknade lite uppgifter. Vid elva blev det dags för frukost, gröt med blåbär, hårbrödmacka med leverpastej och gurka. Gött gött! Därefter blev det till att läsa i fysikboken, lyckades gå igenom ett helt kapitel, sen hur mycket som sätter sig på minnet är ju en annan femma.

Alldeles nyss kikade jag på det senaste Desperate Housewives avsnittet å nu sitter jag här. Jag måste återgå till att plugga igen. Ska räkna några uppgifter på det kapitlet jag läste om å sedan fortsätta läsa igen. Jag ligger så mycket efter, men jag kan inte längre få panik å inte göra något åt det. Så jag måste plugga mycket mer! I veckan kommer vi dessutom göra laborationer å det vore ju bra om man fattar på ett ungefär vad man sysslar med då iaf.

Klockan 15.00 äre crosstraining på SATS som gäller. Eller jag hoppas det iaf, jag skrev in mig på kö igår (då jag fick reda på att det inte skulle bli någon match) å då hamnade jag på tjugonde plats. Just nu så är jag på fjärde plats i kön så jag tycker att jag borde få plats. Det är väldigt många som bokar långt i förväg åsså märker de att de inte kan vara med ändå, som ni ser så har jag redan 16 stycken avbokat, vi får hoppas att fyra till också gör det :) AZ ska också gå på crosstrainingen så det är ju kul.

Jag skriver nå mer efter den :)
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0