Burlesque!

Själv så har man varit både å tränat å solat idag. Riktigt skönt! Dock gick det inte så bra på gymmet om jag ska vara ärlig. Det var asjobbigt att springa på löpbandet och jag fick väldigt ont i vaderna.. Men men, bättre än att inte träna alls iaf :)

Igår kväll så blev det att jag kikade på Burlesque, den var ju faktiskt bra! Över förväntan, så det var bra att jag såg på den! Christian Aguilera är så cool, me like!

Inte har jag haft nå ont av att ha dragit ut tanden heller, så skönt! När jag hade tränat kände jag av det lita granna så då tog jag en ipren. Tandläkaren sa att man hellre skulle ta ipren än att ha ont och att det till och med hjälper till med läkandet, så jag lyssnar på henne :)

Näe, det här blev ju bara en massa ströprat, nu tänker jag gå å sminka mig å klä på mig så hörs vi senare!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0