Bildårar!!

Idag åkte jag och Niklas tillsammans till räkneövningen, han hade sin bil här så jag fick trevligt nog skjuts :) Iaf så hände det en halvläskig grej när vi stod å väntade på att ett trafikljus skulle bli grönt. Vi hade två bilar framför oss å helt plötsligt så började bilen precis framför oss att backa. Å hon bara fortsatte att backa, precis i sista sekunden så hinner Niklas reagera på vad som händer så han lade i sin back å backade försiktigt. Om han inte hade gjort det hade hon kört på oss helt och hållet, hon snuddade till och med bilen nu. Alltså vad var det för jädra miffo rå!? Det var läskigt att se hur bilen lixom kom närmare å närmare samtidigt som man inte riktigt hann reagera :S Jaja, ingen skada skedd men fan vad irriterad jag blev på henne, å när vi körde förbi sen så lät jag henne se det!



Idag blev det kyckling, rotfrukter och aioli till middag, mumma :) Kikade lite på Figge när han dansade å sedan blev det På spåret. Vi har även hyrt; I rymden finns inga känslor. Jag har sett den förut, på bio, men gillar den starkt så ville gärna se den igen :) Den har precis tagit slut så nu kanske det blir lite vetgirig innan det är läggdags.. Hoppas att ni alla har haft en riktigt trevlig och mysig fredagskväll!

God natt! Puss Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0