Big Brother!!

God dag!

Igår efter Solsidan spelade jag Spindelharpan, jag har fått nå ryck å börjat spela det igen. Det är faktiskt rätt så kul :) Både jag och AZ var väldigt sugna på att se BigBrother så vi sökte om alla våra kanaler på tvn men fick inte upp några nya :( Big Brother visas på tv11, så det kändes kört. Men sedan kom vi på att AZ's föräldrar kanske har den kanalen nere i deras lägenhet. Vi hade ju ingenting att förlora så vi gick raka vägen ner och undersökte detta, å visst fanns tv11 :) Hihi! Så vi kikade på första avsnittet av Big Brother 2011, det verkar väldigt spännande!


På tv11!

Det var mellan 21.00-22.30, när det var färdigt gick vi upp till Niklas igen. Vi satte igång en film på min dator; The Usual Suspect. Jag har sett den förut men det var väldigt längesedan. Å jag tyckte att den var bättre nu. Det är ju en klassiker åsså lär man sig vem Keyser Söze är :P

Nu ska jag dra till skolan å ha laboration 1, interssant å se vad det kan bli. Vi hörs i eftermiddag!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0