Ägg och kaviar :)

Sådär ja, nu är man hemkommen från träningen och nyduschad :) Det var riktigt skönt att duscha för jag var tvungen att stå å vänta på bussen ett tag efter träningen och hann då bli ganska kall eftersom att jag var så svettig. Men nu är jag varm och go :) Väntar på äggen jag kokar ska bli klar åsså blire hårdbröd med kaviar till det, mumma :)

Innan träningen så ringde min kontakt från My Academy och sa att han redan hade ett uppdrag till mig, weehoo :) Hihi.. Det var till en grabb som har lite problem med matematik, han går i femman. Känns skönt att börja på en lite lägre nivå, alltså inte typ Matte D. Dock tror jag att det kan vara svårare med yngre också, då kan det mer handla om att motivera och inspirera än att lära ut. Spännande ska det bli iaf :) Fast han har sportlov nästa vecka så jag börjar på tisdagen efter det..

Efter kvällsfikat så blire kanske ett avsnitt av Nip Tuck eller så fastnar jag här framför Scary Movie som går på femman. Jag får se. För övrigt så känner jag mig otrolig nervös inför morgondagen, jag ska dra ut tanden då :( Uscha, jag kommer döö... Eller näe, det kommer jag förhoppningsvis inte, men jag kommer vara otroligt rädd och nervös.. Ni kan väl hoppas att det går bra för mig är ni snälla :)

Nu ska jag käka min äggmackor för äggen låter klara :) Puss och Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0