Julstämning :)

Hallå hallå!

Idag sov jag också ut och det var väldigt skönt! Så härligt med en lugn helg :) När jag vaknat och gjort mig i ordning åkte jag till Solna Centrum för att handla lite julklappar.. Jag ficken hel del gjort faktiskt, så skönt! Jessica, Rikard, Max, Fabian, Antonia och Matte är färdiga :) Nu är det bara pappa, mamma och Stefan kvar.. Det är skoj att köpa julklappar, man känner sig lite nöjd och tycker att man har köpt bra grejer :) Nu längtar jag väldigt mycket till julafton!

Det blev såklart även som så att jag handlade lite grejer till mig ;P Haha, kunde ju inte låta bli! Det fanns såå många fina klänningar på H&M.. Jag har inte knäppt kort på det än, men kan göra det imorgon så att ni kan få se :)

Nu måste jag lägga mig i sängen å fortsätta plugga lite på Kvantmekanik 2.. Jag ska nämligen ha munta i den kursen imorgon eftersom att jag kuggade tentan med ett poäng och fick Fx. Som tur var har jag alltså chansen att komplettera upp till ett E om jag klarar muntan.. Så ni får verkligen hålla tummarna för mig imorgon för skulle vara skönt att ha den kursen överstökad :)

Natti natti!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0