Tidiga julklappar, till mig :)

Hej hej folket!
Idag klev jag som sagt upp en timme tidigare. Jag åkte till skolan och förberedde min presentation av uppsatsen. När det väl var dags var jag ganska nervös, men det kändes ändå rätt så ok. Jag fick tillbaka den skriftliga delen och det visade sig att jag hade fått 4 av 5 poäng vilket jag är väldigt nöjd med :)

Jag var kvar på skolan till strax efter 15 då jag gick till min elev via MyAcademy. Vi jobbade på som vanligt, sista gången innan jullovet. När jag skulle gå därifrån kom hans mamma och de båda gav mig en påse med julklappar i :) Så himla gulligt!! Jag tackade så jättemycket, men de fortsatte att tacka mig för de var så glada att jag hjälp honom så mycket med matten :) Det går tydligen betydligt bättre för honom nu, det är ju huur skoj som helst :)


Dessa fina julklappar fick jag :)

Jag fick alltså en riktigt fin julblomma (vad de nu heter :S), en juldoftande ljus och Iphone-skydd :) Så fina grejer! Snacka om trevlig familj jag har lyckats hamna hos :)

När jag kom hem hade jag fått svar från min lärare i Kosmologin angående redovisningen och jag hade då fått 3 av 5 poäng, vilket var ganska väntat så jag är nöjd med det. Dagen har varit väldigt bra med andra ord, nu har jag inget mer examinerande att göra innan "jullovet", det känns ju bara helt lovely :) Jag är godkänd på hela kosmologikursen, men kan om jag vill göra några inlämningsuppgifter och höja betyget, jag får se om jag orkar göra det innan måndag..

En väldigt tung sten har iaf lättat från mitt bröst, så är det varje gång man blir klar med en kurs och det är så himla skönt :) Jag har verkligen bara slappat hela kvällen och njutit lite av friheten :)
Nu ska jag sova och ladda inför en långpanna på jobbet imorgon..

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0