Storm!

Hej hej!
Nu är jag på väg till jobbet.. Idag är det en långpanna som gäller, alla tre julbordssittningar ska jag jobba på. Jag hoppas att jag blir tilldelad en bra station :)

I natt sov jag inte alls bra på grund av skitvädret!! Jag vaknade vid 4-tiden av att det rent ut sagt stormade utanför! De blåste otroligt mycket och regnet öste ned, det hörs så väl i vår lägenhet eftersom att vi bor allra högst upp och att vi dessutom har fönster i snedtaket.. Det tog minst en halvtimme innan jag kunde somna om, å sedan vaknade jag igen när AZ gick upp vid 7.. Själv gick jag upp 8.. Det är så jobbigt att ha avbruten sömn.. Men nu ska jag ladda för jobb istället, på med leendet nu :)

Vi hörs kanske i natt när jag åker hem från jobbet.. Ha en fin fredag!
PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0