Less..!!

Heej!

Nu är jag så trött att jag vill lägga mig ner å grina.. Eller jag är både trött, less och irriterad!!

Imorse gick jag upp vid sju för att plugga lite innan jag åkte till skolan.. Sen var jag på föreläsning mellan 10.15-12.00.. Direkt därefter åt jag en snabb lunch innan jag fortsatte plugga på inlämningsuppgifterna.. Jag blev precis färdig när det var dags att åka till jobbet (Ulriksdals Wärdshus). Jag skyndade mig och hann på minuten (började 14.30). Då vare bara att ladda om för två sittningar av julbord..
Det var inte allt för stressigt men nu på slutet var det ett sällskap som vägrade att gå..! Jag hatar sånna gäster! De satt lixom 40min längre än ALLA andra på hela restaurangen! Man kan ju inte vara hur otrevlig som helst heller mot dem å be dem dra! Men jag hade en stor lust att göra det, å det blev inte bättre när restaurangchefen typ började klaga på mig för att de fortfarande var kvar :/
Nä som sagt, helt jävla slut är jag nu! Å än är jag inte hemma heller, utan sitter ute å väntar på bussen som ska ta mig hem...

Imorgon är det bara att gå upp klockan åtta igen å jobba heeeeela långa dagen (3 sittningar) bläää känns det just nu! Men jag trivs väldigt bra på jobbet, i vanliga fall, så vi får hoppas att det ändras tillbaka till det tills imorgon..

God natt på er! Hörs imöran, förhoppningsvis gladare :)
PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0