Ischias är tillbaka och jävlas med mig :(

Heej!
Idag sov jag ut, riktigt ordentligt och det var huuur skönt som helst :) När jag väl bestämde mig för att vakna låg jag kvar i sängen och kikade på Friends :) Sedan blev det frukost och lite mer Friends :P Haha.. Så skönt att bara ta det lugnt.. Jag har dock väldigt ont i ena benet, det är den jävla ischias-nerven som spökar igen! Otroligt irriterande och jobbigt, hur man än ligger, står, går, sitter gör det ont. Det enda som hjälper ett tag är att stretcha :/

Nu på kvällskvisten har jag försökt att plugga litegranna, men det har varit ganska så svårt. Jag ska skriva en uppsats om; Wormholes and time travel, vilket inte är det lättaste ska jag be om att få tala om för er.. Men imorgon måste jag få något mer gjort än bara framsidan iaf.. suck..

Nu måste jag sova så att jag kan gå upp någorlunda i tid imorgon, jag tänkte försöka hinna åka en sväng till Solna Centrum också nämligen. Jag måste ju handla julklapparna nån gång :)
God natt och PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0