Hård träning :)

Tjo på er!
Idag har jag bara varit hemma. Strax efter 8 i morse knackade det på dörren och den var en man som klev in, detta möte var redan väntat :P Dock var det inte min dröm-man utan bara en som skulle kolla på lägenheten och undersöka så att det inte blivit några skador av alla sprängningar å sånt de har hållit på med utanför lägenheten.. Det verkade som om att allt var som det skulle.

När han hade gått tog jag det lite lugnt, men pluggade då och då också. Jag har förberett en power point - presentation till imorgon då jag ska redovisa mitt arbete om Wormholes and time travel. Jag kommer vara väldigt nervös, men det är bara att köra på!


Förklaring till hur vårt arbete skulle läggas upp (det är inte jag som skrivit detta, det är därför jag har knäppt ett kort, jag vet att det är felstavat :P). Jag valde att skriva på engelska eftersom att redovisningen och alla informationskällor är på engelska, jobbigt att behöva översätta igen lixom :S :P

På kvällskvisten var jag på fotbollsträning och vi körde riktigt hårt, det var högt tempo rakt igenom och jag börjar reda få träningsvärk. Dessutom så har mina fina stortånaglar blivit blåa igen :( Å Jag har också börjat få några blodblåsor på undersidan av dem.. Lite halvjobbigt, men men!

Nu är det dags för sängen, jag tänkte gå upp en timme tidigare imorgon, åka till skolan för att skriva ut mitt arbete och öva innan det är dags för redovisning klockan 10.. Håll nån tumme för mig imorgon är ni snälla! :)

God natt!
PussPuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0