Basplagg är bra att ha :)

God dag folket!
Som ni såg att jag skrev tidigare idag så klarade jag muntan, skönt :) När jag hade klarat den satte jag mig i datasalen på skolan och fortsatte att arbeta på en seminarieuppgift som är examinerande och som ska redovisas på onsdag, det gick ganska så bra.. Jag var väl hemma igen till typ 15.30..
När jag kom hem satte jag mig ner och kikade på ett avsnitt av Friends och sedan fortsatte jag att plugga å då på min uppsats om Wormholes and time travel..


Gårdagens klädinköp :)

En vit likadan tröja som den senapsgula köpte jag också. Så skönt att ha "basplagg" i olika färger :) Jag har sedan tidigare inköp en svart också :P Det är så enkelt och bra med basplagg för man kan ju ha dem till typ allt! Den lila klänningen till höger är en långklänning och över bysten är det lite volanger som inte riktigt syns. Klänningen till vänster är väldigt tajt men är lixom lite veckad så man ser inte alla konturer så tydligt ändå :) Å sånna där shorts har jag velat köpa länge, så nu slog jag äntligen till :) Tycker att de passa skitbra ihop med den senapsgula tröjan också, ska nog ha det på mig någon dag här i veckan :)

Nu ska jag fortsätta att plugga å sedan blir det, det senaste avsnittet av Dexter :)
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Svamp 1

vill gärna veta vart du köpt båda klänningarna, urläckra ju!!!

2011-12-09 @ 14:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0