5 grader celsius!

Heej!
Jag hann inte skriva något inlägg igår, jag jobbade 13,5 timme och orkade inte skriva när jag kom hem.. Allt gick bra på jobbet iaf :)

Idag har jag solat lite solarium igen, guud så skönt det är. Bara ligga och blunda i solvärme under 20 minuter gör att man blir så mycket piggare :) Mot eftermiddagen åkte jag in till Solna Centrum i typ två timmar, jag inhandlade de sista julklapparna, så skönt :)

Nu sitter jag på bussen igen, på väg till jobbet. Idag ska jag bara jobbat kvällspasset, det känns rätt så najs..

Det är fortfarande varmt här i Stockholm, idag när jag åkte till Solna hade jag endast på mig en långärmad tröja och skinnjackan över det, jag frös inte. 5 plusgrader den 16:e december, sjukt tycket jag!

Bilden är från idag.. Vi hörs inatt eller imorgon :) PussPuss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0