Stureplan..

Hej hej folket!
Igår skulle jag och AZ som sagt var käka tacos och dricka lite öl, det gjorde vi också :) Vi satt här hemma å spelade lite spel å snackade och hade det väldigt trevligt! Men när vi kände oss redo hoppade vi på bussen till Stureplan istället. Ja, ni läste rätt :P Både jag och AZ kände oss lite sugna på det, vi hade på oss fina klänningar och sminkat oss lite extra :) Ibland vill man lixom göra så istället för att bara hänga som man är på ett ölhak på Söder också..


Vi igår :)

Vi gick in på Sturecompagniet, jag hade aldrig varit där tidigare och många har pratat om det så tyckte att det var dags! Men varken jag eller AZ gillade det direkt, så vi var bara kvar i max en halvtimme.. Vi drog då vidare till Induci istället. Där var det bättre drag och roligare folk! Så vi blev kvar till en kvart innan stänging, dvs 02.45.. Då började vi dra oss hemåt å vi kom hem vid 03.30-tiden. Då var det bara att tvätta av mig sminket snabbt som satan innan jag dök ner i sängen..
5,5h timme senare ringde klockan å då var det bara att stiga upp å göra sig i ordning för jobb igen :/


Det syns ju på bilden att jag är lite småsleten måste jag säga :P

På jobbet gick det mot förmodan rätt så bra. Skönt! Dagen gick snabbt å när jag väl var hemma igen åt jag lite tacorester, eller inte så lite. Jag åt väldigt mycket :P Jag har en tendens att bli så när jag är bakis.. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lungt. Å det tänker jag fortsätta göra :)

Hoppas att ni andra också har haft en fin helg! Vi hörs imorgon!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0