Fredagskväll :)

God dag, god dag!
Tack alla ni som höll tummarna för mig idag ;)
Jag tror att det gick ganska så ok på tentan. Jag skrev på alla uppgifter (7) men det finns risk för att jag får noll poäng på två av dem, då jag chansade ganska rejält.. Det är bara att hoppas på det bästa och vänta å se vad resultatet blir :)
När jag var färdig drog jag in till stan och handlade en ny almanacka, kollegieblogg, stift, hårfärg, mascara och lite öl :) Nu har jag gjort mig i ordning inför kvällen!


Såhär ser jag ut :)

Jag och AZ ska äta tacos å dricka lite öl ikväll. Vi vet inte vart det bär av sedan, men det får humöret avgöra ;) Det är ju trots allt fredag! Å jag tänker glömma bort, för några timmar, att jag ska upp å jobba imorgon klockan 11.00.. hehe..


Skål på er ;)

Vi hörs imorgon pigga och krya :P
Trevlig fredagskväll på er!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0