Kass träningsdag..

Halloj halloj!
Läget med läsarna idag då? Med mig är det rätt ok alltså :)
Jag gick upp vid åtta-tiden imorse och gjorde mig i ordning därefter drog jag till skolan å mötte upp Malin, Sigrid och Angelica. Från början var det bara jag och Malin å vi pluggade på ganska bra då. Lyckades lösa två hela uppgifter utan en enda titt i facit :) Det är bra dä..


I väntan på bussen imorse..

Men när vi sedan kom in på teoridelen kändes det ganska piss igen. Alltså det är det som är så svårt. Om det bara hade varit en räknetenta så är jag ganska säker på att jag skulle klara den. Men nu är det så att jag måste klara åtminstonde hälften av alla poängen på både räkne- och teoridel.. Suck.. Kursen är lixom 12 hp å 17 kapitel! Det är huuur mycket som helst! De fyra teorifrågorna är lixom helt olika på varje övningstenta, det finns ju så mycket att ta av så det blir inget som helst sammanhang.. Oerhört irriterande!


En till bild i väntan på bussen :P

Jag var kvar till 17.30 då drog jag mig till Östra Station. Där hoppade jag på roslagsbanan å åkte till Östberga. Väl där gick jag i fem minuter innan jag kom till fotbollsplanen :) Det var alltså dags för träning..!
Jag kände mig rätt pepp på att träna, men det gick ju allt annan än bra. Uscha! Jag var irriterad när jag åkte därifrån. Det är så jädrans tråkigt när det går piss :( Man känner sig kass å vill bara åka hem å lägga sig.. Men men, jag vet att man har sådana dagar ibland så ska försöka skaka av mig det innan onsdag då vi har träning igen..

När jag kom hem duschade jag å käkade upp de sista chipsen från helgen :P Det får man göra när man har tränat å inte hunnit äta nån middag :P Vi kikade på Svenska Hollywoodfruar å nu ligger jag i sängen igen. Dagarna går så oerhört snabbt, jag hinner knappt med :S :P

Jag har fått reda på en bra sak idag, som gäller CSN. Men jag vågar inte tro på det förens jag ser det med egna ögon så ska avvakta med att (kanske kunna) berätta den glada nyheten :S Måste få besked från dem först.. Jag väntar spänt..!

Nu blir det Nip/Tuck å sedan läggdags. Sov gott allesammans!
PusselipussPuss!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Svamp

Heeej! Snygg du är svampen!!!

2011-08-23 @ 14:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0