Luftballong!

God kväll folket!
Låt mig tänka. Jo, igår gjorde jag inte ett skit på hela långa dagen! SÅ patetiskt att det nästan inte är sant. Men som sagt, det är det. Jag låg hemma å kollade på Nip Tuck hela tiden. Jag kikade på nån film där emellan men låg alltså i soffan 95% av dagen. Sjukt! Det enda vettiga jag gjorde var att handla mat och tillaga maten..


Provade på att laga till något nytt :)

Jag köpte mig fläskkotletter, lätt-cream fraiche, champinjoner och potatis å lagade till denna goda maträtt :) Ibland får jag nå ryck å blandar ihop något som känns gott, åsså blir det gott :) Det kanske sitter lite i blodet ändå att pappsen är kock :P Å mamma är dessutom också väldigt bra på att laga mat :)


Riktigt gött blev det :)

Så ja, det var så gårdagen såg ut.. Haha, väldigt händelserik måste jag säga. Men men, man måste väl ha några sådana dagar också ibland. Dagen som har varit skiljer sig faktiskt inte alls så mycket. Dock låg jag ute i solen i 3-4 timmar å det var helt underbart! Fast otroligt varmt också, lite jobbigt att ligga på gräset här utanför för det fläktar ingenting å man kan inte svalka sig i nå vatten, men men. Det var skönt iaf :) Nu mot kvällningen har jag legat i soffan å degat igen. Men så hörde jag nå konstigt ljud utanför fönstret å blev tvungen att resa mig upp för att se vad det var. Detta fick jag se:


En stor, fin luftballong precis utanför mitt fönster :)

Det var så fint! Det som lät var när det "tände" elden och gasade. De var till och med närmare än vad som syns på bilden. Skitstor krog är det också, å ballongen, shit! Aaa, alltså riktigt coolt! En sån vill jag åka en vacker dag :) Jag brukar alltid se en massa luftballonger såhär på sommaren, minst en 6-7 stycken i luften samtidigt. Men aldrig att de har åkt såhär nära, åtminstonde inte när jag har varit hemma.. Nu ikväll såg jag tre å då endast från det här fönstrets vinkel..


Så vackert :)

Jag kikade nyss klart på säsong 2 av Nip Tuck å det slutade så spännade att jag bara måste se första avsnittet av säsong 3. Men jag har inte det avsnittet här. Det värsta är att jag har det på min hårddisk, men den är i Gnarp hos Jessica! Otroligt störigt! Men men.. Får försöka överleva i några dagar ändå :P

Nu tänkte jag iaf försöka sova. Jag ska jobba lunch imorgon å på kvällen har jag fotbollsträning, äntligen :) Men vi hörs då rå!

PussPuss och god natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0