Tell me what you don't like about yourself!?

God kväller!
Veckan som nu har varit har rullat på sakta men säkert.. Jag har gjort i stort sett samma saker varje dag. Pluggat, kollat på serier, ätit och tränat.. Å det är verkligen allt jag har gjort.. Så tråkigt!! Eller träna är iaf skoj, men kan vara segt att ta sig dit ibland :P I måndags hade vi B-lagsmatch också, mot ett ganska så bra lag. Jag fick spela hela tiden vilket var otroligt skoj :) Vi vann med 5-0..


God mat som jag åt idag :)

Ni vet dagarna bara går, vare sig man vill det eller inte. Ibland går det alldeles för snabbt å ibland vill man bara stanna och njuta av varenda ögonblick.. Den här veckan har gått både sakta och snabbt.. Det är som man säger tycker jag; att tiden går långsammare när man har tråkigt. Å jag har haft rätt så tråkigt med allt pluggande. När jag väl får mina aha-upplevelser på vissa uppgifter kan det iofs pigga upp hela dagen, eller åtminstonde några timmar :) Men annars är det rätt så segt.. Fast det är ju faktiskt torsdagkväll nu så det har väl flytit på rätt ok ändå..

Jag var på träning ikväll å sedan jag kom hem har jag kikat på Nip Tuck.. Nu har jag redan sett klart på säsong 5 :P Haha! Alltså jag blir ju verkligen beroende av serier, det är sjukt! Men den här är så bra, den är brutal och sexig. Kanske en lite mer killserie, eller jag tycker inte det, men finns nog många som skulle säga så iaf :P Det handlar om två plastikkirurger och deras olika relationer till kvinnor, män, patienter, familj, vänner och fiender!
Varje avsnitt inleds med; "Tell me what you don't like about yourself Så bra!


Nip/Tuck!             Jeffrey Cain - A perfect lie


Nä, nu får vi hoppas att jag har lite roligt saker att berätta om i helgen här. För om jag ska fortsätta skriva om sånt här trams är det väl ingen som vill fortsätta att läsa :P Men nu är jag iaf i fas igen med dagarna. Det är skönt! Då kan jag babbla på om annat..

Sov så gott så hörs vi imorgon!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0