Alexandra och Anders

Hej igen alla!
För att fortsätta där jag slutade ska jag berätta lite om bröllopet mellan Alexandra och Anders som ägde rum lördagen den 6:e augusti :) Jag, Jessica och Louise gjorde oss i ordning hemma hos Jessica. Lousie sminkade Jessica och vi alla hjälptes åt med kläder, skor, smink, smycken å allt möjligt.. Mamma kom å hämtade Fabian (hon skulle vara barnvakt åt honom, Max var redan hos Magnus) och jag, Jessica och Rikard åkte in till Hälsingtuna kyrka i Hudiksvall..


Jag i bilen på väg in till kyrkan :)

Det hela började klockan 14.00 så vi var där en stund innan. Vi träffade alla andra glada släktingar och satte oss tillrätta i kyrkan. Jag kände mig nervös av någon anledning, jag tänkte väl på den dagen det är min tur att gifta mig, om den nu kommer..


Fina Lousie i kyrkan!

Mina duktiga kusiner/syskon och deras partners sjöng Forever med Kiss i kyrkan å det var så otroligt vackert! Jag rös i hela kroppen, de fick till stämmorna så himla bra! Dock har jag ingen bild på dem för jag knäppte endast med Lousies systemkamera..


Fina Jessica i kyrkan!

Det var fler som också sjöng å det var otrolligt vackert det med. Hela bröllopet var vackert! Jag kunde inte hålla tårarna borta.. Jag har blivit så känslig sådär på sistonde.


Så vackra!

Efter vigseln dröjde det någon timme innan alla samlades på en gård i Forsa. Kommer inte ihåg vad den heter men det var väldigt mysigt där. Vi fick fördrink och skålade när brudparet kom :) Vi minglade runt lite innan det var dags att gå in och njuta av middagen :)


Fina, fina Alexandra :) Min kusin!

Maten var god och jag hade väldigt trevligt bordssällskap :) Se bara på bilderna nedan :)


Magdalena, en riktig skönhet!


Antonia och Lousie!


Gute, Christian och Jessica!



Alexander, en gentleman!


Mattias, Antonias fästman :)


Rikard, Jessicas fästman :)

Under middagen fick vi höra på en massa fina tal och sånger! Jag grinade och skrattade ett flertal gånger, precis så som det ska vara :) Även jag, Jessica, Maggie och Louise sjöng en sång som vi skrivit, den blev väldigt bra tycker jag själv iaf :P


Tårtdax :) Så söööta!
Efter tårtan så blev det partaj :) Jag hade det väldigt skoj! Det var ett otroligt lyckat och fint bröllop som jag är glad att få ha varit med om! Dessutom önskar jag Alexandra och Anders all lycka för de är så fina tillsammans!


Maggie, Lousie och Jessica har en liten skrattpaus ifrån allt dansande :)


En sån härlig bild tycker jag :)


Louise och jag :)


Vi igen :)


Börjar Maggie bli lite less på Jessica kanske :S :P Haha!


Syskonkärlek :)


Jag och min fina, fina långklänning :) Så glad att jag köpte den!


Min fina storasyster Jessica :)


Brudparet som tackar för sig :)

Som sagt en otroligt lyckad dag/kväll/natt som man kommer minnas hela livet! Alla var så glada och fina, speciellt då Alex och Anders!

Det var allt för nu.. Vi hörs imorgon igen :)
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Mags

hhaha, vilka bilder du fick! :D men kul hade vi iaf!

2011-08-17 @ 22:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0