Girl Power!

Todeloo folket!

Idag vaknade jag vid tiotiden å kände mig fortfarande rätt så trött. Men jag gick upp å satte mig å pluggade i en timme typ. Det gick ganska så bra och själförtroendet växte lite. När jag blev lite less gick jag till Gabbes (en närbutik på samma gata) och köpte mjölk, tandkräm och godis :P Jag gick hem igen å åt frukost, en smörgås och oboy :) Fagerhovarna köpte oboy när de var här å det finns fortfarande kvar, så barnsligt gott :)


Såhär ser det ut precis utanför vår ytterdörr, väldigt trevligt.. NOT!!

När frukosten var uppäten och ett avsnitt av Nip/Tuck var avklarade satte jag mig å pluggade igen. Dock gick det betydligt sämre denna gång och jag tappade därför humöret och hoppet ganska snabbt.. Jag pluggade i knappt en timme innan jag bestämde mig för att försöka sova en stund till. Men när jag inte lyckades med det heller tog jag med mig datorn in till sängen å kollade på andra delen av Tracys hämnd..!


GirlPower så det heter duga :) If tomorrow comes är orginaltiteln :)

Jag har längtat efter att få se Tracys hämnd igen sååå lääänge! Å äntligen har jag fått hem den på datorn. Jag trodde inte att den fanns att ladda hem för jag har letat efter den förut. Men så visade det ju sig att jag då när jag sökte hade stavat Tracys Hämd. Snacka om dålig svenska om jag inte ens kan stava till hämnd. Men men, nu är den hemma iaf å den är ju hur bra som helst! Jag älskar stilen, attityden och handlingen! Se den om ni inte har gjrot det :)

Nu sitter jag här å ska käka lite innan det är dags att börja dra sig mot jobbet. Jag börjar 17.30 idag å kör till stängning. Jag kommer inte riktigt ihåg vad det är för sällskap, men det återstår väl att se :)
I och med att det finns risk för att jag jobbar sent ikväll kanske det inte blir något till inlägg. Men kanske ;)

Ha en bra fredag! PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0