Fotbollsmatch :)

Hej hej!
Idag vaknade jag skittidigt av att det regnade som tuuusan alltså! Det åskade och det var som om att himlen hade öppnat sig. Jag gick å stängde lite fönster som vi hade öppna å försökte somna om igen. Jag lyckades efter några minuter så det var skönt! Sedan sov jag faktiskt till 11-tiden! Så skönt!
Jag låg å drog mig lite innan jag klev upp å lagade till lunch på en gång.. När jag åt tittade jag på Chuck, ja men vistt vettni, haha, nu har jag börjat kolla på den serien också..! Jag blir ju galen snart, serieberoende!

Vi ett gick jag ner å väntade på att Lotta skulle hämta upp mig. När hon kom åkte vi till fotbollen, vi skulle nämligen spela match idag :) Det är ju faktiskt seriestart på¨hösten för oss eftersom att matchen blev inställd förra veckan..
Jag började på bänken, som vanligt, men fick komma in efter typ en halvtimme. Jag fick då spela innermittfält, där jag hör hemma, å det gick ganska så bra. Det stod 0-0 i halvlek..

När andra halvleken startade satt jag på bänken igen. Men återigen fick jag kliva in, denna gång kanske efter 20 minuter :S Lite svårt att veta jag har inte så stor koll på tiden.. Men fick då hoppa in i spela först höger ytterback å sedan vänster. Det gick faktiskt rätt så bra, dock blev det en del felpass då å då, men det blev inga farliga situationer av det, å det är väl det som är huvudsaken :) De ledde ett tag, men tillslut så vann vi med 3-2 :) Det kändes helt underbart!


Så gott med pizza :)

När jag kom hem så kände jag mig förtjänt av en pizza, så det var precis vad jag beställde :) Sååå gott! Som ni ser så kikade jag på Chuck medans Å AZ tittade på Dexter :P Ja, välkommen hem till nördhuset, haha! Men vi båda försöker njuta, ladda om å andas ut i de sista fria timmarna för det här läsåret! För imorgon, ja då börjar skolan igen för oss båda. Å i år har vi tagit på oss mer än vad vi kanske kommer hinna med, båda två. Men vi får se, jag ska göra mitt bästa :)

Nu tänkte jag lägga mig i sängen å fortsätta att titta på Chuck å sedan sova gott! Jag hoppas att ni gör detsamma så hörs vi imorgon!

Puss puss på er mina trogna läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0