Förberedelser :)

Heej!
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag igen.. Sorry! Det är så jädrans svårt att hinna med att göra det. Men nu har jag satt mig ner på sängen för att skriva några rader iaf :) Sist jag skrev hade jag varit på fotbollsträning en onsdagskväll. På torsdagen jobbade jag å på kvällen tog jag sedan tåget upp till Hudiksvall. Där väntade en bil på mig å jag körde till Gnarp..


Jessica ville ha lite hjälp att duka inför en minnesstund..

På fredagen umgicks jag hela dagen med sötaste Fabian! Vi myste lite innan vi vaknade helt, sedan blev det frukost och ombyte av kläder. Vi lekte lite inne innan vi gick ut å hoppade lite på studsmattan. Det var riktigt mysigt att få rå om den lille helt för mig själv :) På eftermiddagen åkte vi in till Hudiksvall tillsammans med Jessica, Maggie och Christian. De skulle åka å provsjunga i en kyrka medans jag och Fabian uträttade en massa ärenden på stan..


Sötnöt <3
När de hade sjungit färdigt hämtade jag upp dem igen och vi handlade det sista innan vi drog tillbaka till Gnarp. Väl där hackade vi upp lite tacos å käkade. Även Lousie och Alexander kom. Resterande delen av kvällen donade vi med Alexandras möhippebok och vårt uppträdande till henne och Anders. För er som inte förstått så gick hela fredagen till att planera inför deras bröllop som var dagen efter :)


Fabian börjar bli så lik sin storebror Max :)

När kvällen började nå sitt slut var vi alla riktigt trötta. Vi hade gjort ett bra jobb med möhippeboken å kände att om vi skulle fortsätta klistra in saker skulle det spåra ut helt, haha :P Så vi bestämde oss för att vi var färdiga och gick å la oss för att få lite skönhetssömn innan bröllopet :)

Det var allt för nu, jag skriver igen lite senare idag å berättar du om hur bröllopet var :)
PussPuss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0