En liten uppmaning!

Tjoho!

Det blev visst inget pluggande idag :S Inte bra! Men alltså jag orkade bara inte.. Shit.. Jag måste ju verkligen klara tentan på fredag.. Jag är så nervös inför den så att jag nästan blir blockad istället.. Jag ska göra mitt bästa å jag ska plugga varenda dag tills på fredag. Imorgon jobbar jag dock hela dagen, men till å från jobbet å en timme innan jag lägger mig måste jag hinna med iaf..
Ecka ska sova hos oss i två nätter så han är här nu. Vi alla tre (jag, AZ och Ecka) gick å handlade å hyrde film. Det blev den svenska filmen; Gränsen. Ingen av oss hade hört talas om den tidigare, men den var rätt ok :)
Nu ska jag kika på ett avsnitt av Nip/Tuck innan jag lägger mig.

Men när jag ändå är inne på å berättar lite om sommaren så kan jag med stolthet säga att jag har skänkt en timlön till Afrikas Horn, eller alltså till Läkare utan gränser! Jag har inte haft det speciellt bra ställt med pengar i sommar (utifrån min vardag och min verklighet) å vet inte ens hur det kommer se ut till hösten MEN att att ändå skänka en timlön till de så svårt drabbade var det inte en minsta tvivlan om!! Det tycker jag att alla kan göra! Hjälp till å påverka det som händer ute i världen, tänk om 1 miljon av oss svenskar skulle ge 100:- då skulle de sådär över en natt få in 100 miljoner! En hundralapp är faktiskt inte så mycket för oss i Sverige, men tänk vad mycket det kan betyda för de som verkligen behöver. Jag mår så dåligt av att se de små barnen som lider så..
Det är en uppmaning till er från mig :)

SÅ HÄR KAN DU HJÄLPA

Skänk en valfri gåva via plusgiro 90 06 03-2 eller bankgiro 900-6032 och märk betalningen AFTONBLADET TIMME.

Sms:a TIMME till 72970 och du skänker en gåva på 50 kronor. Ange TIMME 100 för en gåva på 100 kronor och TIMME 200 för en gåva på 200 kronor.


Natti natti allesammans!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Patrikingeborg

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-06-21 @ 08:44:16
URL: http://patrikingeborg.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0