En arbetsdag..

God kväll!

Idag har det varit en lång dag på jobbet. Jag vaknade, duschade, gjorde mig i ordning och drog till jobbet. Jag började 11.00 och slutade 22.00.. Av de elva arbetstimmarna var det full fart i åtminstonde 9,5.. Det var väldigt mycket folk idag å vi var inte så många i servisen. Men det har gått hur bra som helst och tiden går ju snabbt ändå :) Dricksfickan är glad å det innebär att även jag är glad trots att ben och fötter värker efter långpannan..

Jag kom hem strax före 23 å gjorde mig då lite mannagryns gröt. Jag snackade lite med AZ och Ecka innan jag hoppade in i duschen å tvättade av den klibbiga kroppen. Nu ligger jag här i sängen å känner mig lagomt trött. Jag ska försöka somna inom en timme så att jag är pigg imorgon. Imorgon ska jag nämligen åka till skolan å möta upp några klasskompisar. Vi alla ska plugga inför diverse omtentor som vi måste klara för att få pengar av CSN :S Skönt att kunna stödja och hjälpa varandra iaf :)

Jag har tyvärr inte knäppt något kort idag, så det blir ett färglöst inlägg. Jag ska se till att ta några bilder imorgon så att det blir lite mer liv i inlägget då :) Vi hörs imorgon då, sov så gott!

PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0