Elektromagnetism!

Hej hej!
Idag blir det ett kort inlägg.. Jag gick upp vid halvtio-tiden å gjorde mig frukost. Jag satte mig sedan å pluggade å pluggade tills jag inte orkade mer. Kikade då på det nästsista avsnittet av Nip/Tuck sedan blev det plugg igen.. Mot eftermiddagen blev det dags för mat å jag gjorde då kyckling, med ungsbakade rotfrukoter och chilibea. När jag åt tittade jag på sista avsnittet av Nip/Tuck.. Å fy tusan vilket tråkigt avslut! Jag hatar när de inte gör lyckliga slut så att man vet att de lever lyckliga i alla sina dagar, så att man lixom slipper oroa sig :P Haha, närå men men, det blev ju lixom ett slut iaf..
Det blev sedan dags för fotbollsträning. Träningen gick ganska så bra och det var skönta att springa ur sig lite. När jag kom hem duschade jag och sedan satte jag mig å pluggade igen. Men orkade bara i knappt en timme. Nu har jag suttit här framför datorn ett tag och tänkte börja dra mig mot sängen. Jag ska läsa lite mer fysik innan jag släcker lampan.

Nu måste ni alla hålla tummarna för mig imorgon mellan 9.00-14.00.. Då ska jag skriva min omtenta i elektromagnetism. Det hänger inte längre på nå pengar men skulle ju vara otroligt skönt att bli av med en så stor kurs på 12 hp.. Vore väldigt, väldigt, vääääldigt sköönt!!

Jag skriver hur det gick imorgon, så vi hörs då!
PussPuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0