Bröder <3

Tjo tjo!
På söndagen efter bröllopet var man skapligt seg så att säga. Men det var absolut värt det :) Så otroligt fint, roligt och härligt bröllop! Underbart med kärlek i luften :)
Maxen och Fabian kom hem båda två så det var bara att rycka upp sig å försöka vara social! De hade inte träffat varandra på en vecka då Max varit hos Magnus så de blev väldigt glada att se varandra igen! Så gulligt <3


Max hade med sig sin motorcykel som de båda lekte på :)

Det hände väl inte så mycket mer.. Lousie kom förbi å vi kikade på film och käkade räkor med mera, väldigt gott och mysigt :)
På måndagen drog jag mig tillbaka hem till Stockholm igen.. Jag hann bara vara hemma i nån timma innan jag åkte iväg på fotbollträning!
På jobbade jag lunch å tog det sedan lungt. På onsdagen så jobbade jag också lunch, var hem en snabbis innan jag återigen åkte iväg på träning. Å i torsdags så jobbade jag också lunch och hade även då träning på kvällen :)
Skönt att komma igång med träningen igen, det behövdes verkligen!


Max visar Fabian hur man gör :)

I fredags hade jag och AZ en rejäl städdag här hemma, det behövdes också kan jag säga! Vi städade på ställen som vi typ aldrig har gjort förut, plus det vanliga då! Rensning av skafferi, skåp, micro, ugn, badrumsskåp och hyllor, avlopp, rengöring av väggar, lister och en massa, massa annat! Efteråt kändes det otroligt skönt :)

Vi hörs senare folket!
PussPuss!

Kommentarer
Postat av: Mags

Nu hitta jag din blogg! Visste inte ens att du hade nån.. så nu får du uppdatera ofta :)

2011-08-17 @ 22:37:18
Postat av: Mags

Mags = Maggie :P

2011-08-17 @ 22:37:43
Postat av: MimmiCaroline

Heej Maggie! Kul att se dig här :) Självklart ska jag uppdatera ofta :P Jag brukar skriva minst en gång per dag, det har varit lite sämre på sommaren. Men nu är jag igång igen :)

Kram!

2011-08-18 @ 11:40:07
URL: http://mimmicaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0